Lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare i Kiruna

Se lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare i Kiruna. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Kiruna som finns hos arbetsgivaren.

Jobba hemifrån med säljande kundtjänst - Allente

Just nu söker vi nya säljinriktade servicestjärnor till vårt gäng på Allentes Kundservice! Som kundservicemedarbetare på Allente hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Allentes produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal... Visa mer
Just nu söker vi nya säljinriktade servicestjärnor till vårt gäng på Allentes Kundservice!
Som kundservicemedarbetare på Allente hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Allentes produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.
Du kommer att vara en del av ett dynamiskt team med andra individer som också brinner för försäljning och kundservice. Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att vinna, ni jobbar tillsammans med er Team Manager mot uppsatta mål, utvecklas och når nya höjder tillsammans! Och självklart är det av största vikt för oss att vi har roligt medans vi gör det!
När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid, utbildningen kommer att ske helt på distans. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll.


Några utav våra förmåner:
Fast månadslön + provision utan tak
Kollektivavtal med Unionen
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter


Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig!
Vi söker dig som..
Tycker om att ha kontakt med folk och har lätt för att samarbeta. Gillar att arbeta mot uppsatta mål och kontinuerlig uppföljning. Att ge service av bästa kvalité är något du alltid strävar efter. Du tycker försäljning låter intressant och ser fram emot att utvecklas i din arbetsroll. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav.
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och känner sig bekväm med engelska.
Bor i Sverige (OBS du måste jobba på din folkbokförda adress i Sverige, dvs inte utomlands)
Finns ej med i belastningsregister
Har grundläggande datorkunskap



Ta första steget i din resa med Webhelp - Ansök nu!
STARTALTERNATIV: 2022-06-27, 2022-07-11, 2022-08-01
PLACERINGSORT: Valfritt, du arbetar permanent hemifrån. Officiellt kommer du att tillhöra kontoret i Kalmar.
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, Mån-Fre 08.00-19.00, helg 10.00-19.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-07-22
Sök gärna jobbet redan idag! Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish Visa mindre

Finsktalande kredithandläggare mot företagskunder till American Express

Är du finsktalande och vill du arbeta med toppklassig service, där du dessutom får värdefull inblick i hur det är att jobba inom ett världsomspännande bolag? Då ska du inte missa denna chans att få utvecklas både professionellt och personligt. Ta chansen och vässa till ditt CV ytterligare. OM TJÄNSTEN Academic Work söker en finsktalande kredithandläggare mot företagskunder till American Express. Arbetstiden är förlagd under kontorstider 8-17 eller 9-18 (... Visa mer
Är du finsktalande och vill du arbeta med toppklassig service, där du dessutom får värdefull inblick i hur det är att jobba inom ett världsomspännande bolag? Då ska du inte missa denna chans att få utvecklas både professionellt och personligt. Ta chansen och vässa till ditt CV ytterligare.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en finsktalande kredithandläggare mot företagskunder till American Express. Arbetstiden är förlagd under kontorstider 8-17 eller 9-18 (38h/v) och kontoret är på Gärdet, Stockholm. Du kommer att jobba utifrån en hybridmodell vilket innebär att du tar samtal både från kontoret men också hemifrån. Under utbildningen behöver du vara på kontoret som ligger på Gärdet minst tre dagar per arbetsvecka. När du är klar med utbildningen är det två dagar på kontoret och tre dagar hemma som är standard hybridmodell.

Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med goda chanser till förlängning, förutsatt att alla parter är nöjda. American Express ger dig en introducerande utbildning och därefter ingår du i kreditavdelningen mot företagskunder. Tillsammans med teamet arbetar ni för att nå företagets högt uppsatta mål.

Tjänsten är home based och innebär att du kan bo och jobba från var som helst i Sverige.

Du erbjuds


* En värdefull inblick i hur det är att jobba inom ett världsomspännande bolag. Du får med dig erfarenhet från ett av världens mest respekterade varumärken.
* Utvecklingsmöjligheter: Du får chansen att utvecklas både professionellt och personligt, i rollen får du kontinuerlig coaching för att lyckas på bäst sätt. Du får med dig erfarenhet från ett av världens mest respekterade varumärken och skriftliga rekommendationer vid avslutat konsultuppdrag.
* Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig utvecklas i din yrkesroll samt säkerställa att du trivs på din arbetsplats.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifterna kommer främst att bestå av att ringa utgående samtal till företagskunder, men du kommer dessutom att ha hand om inkommande samtal och övrig administration. Du kommer till exempel att:


* Arbeta med att minimera risker, förebygga och förhindra ekonomiska förluster samtidigt som du vårdar kundrelationer.
* Kontakta företagskunder som är sena med sina betalningar
* Informera kunderna om deras situation och lägga upp en plan för hur de ska gå vidare


VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar det finska språket på modersmålsnivå i både tal och skrift
- Behärskar det engelska språket i både tal och skrift

Det ses meriterande om du:


* Tidigare har erfarenhet av att arbeta med service eller av arbete i en liknande roll
* Har en god dator- och telefonvana, då detta är ditt främsta arbetsverktyg
* Har en god analytisk förmåga
* Har kunskap i något eller några av de övriga nordiska språken.


Som person är du engagerad och strukturerad samt har skinn på näsan då du ständigt kommer att jobba mot uppsatta mål. Eftersom att arbetet till stor del innefattar kundkontakt är det viktigt att du är relationsskapande och serviceinriktad för att bemöta kunder på ett trevligt och professionellt sätt. Vidare har du en god kommunikativ förmåga, har ett sinne för detaljer och sifferminne. Du är en stark teamplayer samtidigt som du självständigt kan driva ditt arbete framåt och trivs med varierad arbetsbelastning.

#

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 6 månader med goda chans till förlängning eller överrekrytering
* Placering: Gärdet, enligt hybridmodellen förväntas du vara på plats tre dagar i veckan under utbildningen. Efter avslutad utbildning förväntas du vara på plats två dagar i veckan.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
American Express är ett globalt företag etablerat i över 130 länder som erbjuder sina kunder privata kontokort, företagskort, finansiella tjänster och resebyrå. När du arbetar som konsult för Academic Work är du ansiktet utåt till vår kund, American Express och är därför en nyckelspelare för vårt samarbete. Visa mindre

Handläggare Kundcenter, Kiruna

Ansök    Jun 20    Lantmäteriet    Kundtjänstmedarbetare
Lantmäteriet är den myndighet som kartlägger Sverige. Till våra uppgifter hör också att registrera och säkra ägandet av alla fastigheter samt hantera deras gränser. Nu söker vi dig som har ett starkt samhällsengagemang. Våra myndighetsgemensamma enheter levererar administrativa tjänster och är ett stöd till Lantmäteriets verksamhetsområden. Här är du med och ser till att vardagen fungerar! Hos oss får du utvecklas i en viktig samhällsfunktion där din kom... Visa mer
Lantmäteriet är den myndighet som kartlägger Sverige. Till våra uppgifter hör också att registrera och säkra ägandet av alla fastigheter samt hantera deras gränser. Nu söker vi dig som har ett starkt samhällsengagemang.

Våra myndighetsgemensamma enheter levererar administrativa tjänster och är ett stöd till Lantmäteriets verksamhetsområden. Här är du med och ser till att vardagen fungerar! Hos oss får du utvecklas i en viktig samhällsfunktion där din kompetens och ditt engagemang är vår främsta resurs.

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som brinner för kunden! Du som har ett driv framåt och är peppad på att utvecklas tillsammans med oss. Är du en av dem och dessutom vill vara med och fortsätta leverera mycket hög kundnöjdhet i vårt kundcenter, då kanske du är vår blivande medarbetare.

Som handläggare i vårt kundcenter kommer du hantera kunder via telefon, chatt och mejl på vår första linje. Dina arbetsuppgifter innebär att besvara frågor, vägleda och ge information om Lantmäteriets verksamheter, produkter och tjänster. Du arbetar enligt processer, villkor och regler till exempel offentlighetsprincipen. I arbetsuppgifterna ingår att arbeta i flera verksamhetssystem och hantera stora ärendeflöden.

KVALIFIKATIONER
Vi vill att du som söker har gymnasieexamen och minst ett års erfarenhet i närtid från arbete inom kundcenter eller kontaktcenter. Du har god datorvana av Officepaket och lätt att jobba i och lära dig nya IT system. Du har även god förmåga att kommunicera på svenska i både tal och skrift.

Det är meriterande med god förmåga att kommunicera på engelska i både tal och skrift samt erfarenhet av att arbeta inom statlig organisation. Vidare är det meriterande om du har påbyggnadsutbildning som är relevant inom vårt verksamhetsområde.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är serviceinriktad och hjälpsam med ett professionellt bemötande, oavsett kund. Du har en förmåga att på ett pedagogiskt och förtroendeingivande sätt förklara begrepp och processer som inte är vanliga för våra kunder. Du är även strukturerad och arbetar bra i process efter uppsatta villkor och regler i kombination med en lyhördhet att hitta prestigelösa möjligheter och lösningar. Du använder din goda kommunikativa förmåga till att samarbeta samt skapa och vidmakthålla goda relationer.

ÖVRIGT
På Lantmäteriet arbetar vi med att säkra ägandet av fastigheter och att tillgängliggöra geodata till samhället och vi är myndigheten som tar ledning i digitaliseringen av samhällsbyggnadsprocessen. Vi vet att våra medarbetare är vår viktigaste resurs för att lyckas med vårt uppdrag. Genom att arbeta med jämställdhet och mångfald som självklara delar av verksamheten skapar vi en inkluderande kultur där olikheter är en av våra framgångsfaktorer. I vårt medarbetarskap ingår det att alla medarbetare agerar utifrån vår värdegrund: service, öppenhet och handlingskraft.

Hos oss har du möjlighet att utföra arbetsuppgifter till stor del på annan plats än kontoret. Det är verksamheten och gällande regelverk som styr. Vi kallar det den hybrida arbetsplatsen.

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om tjänsten besvaras av de kontaktpersoner som anges i annonsen.

Urval sker löpande under ansökningstiden. Visa mindre

Sommarvikariat kundtjänsthandläggare till LKAB Fastigheter

Om företaget LKAB Fastigheter AB är ett helägt dotterbolag till LKAB. LKAB Fastigheter tillgodoser behovet av attraktiva bostadsområden och lokaler för LKAB-anställda, privatpersoner och företag på LKAB:s verksamhetsorter i Norrbotten. Som en aktiv part i samhällsomvandlingen arbetar vi gemensamt med moderbolaget för att säkerställa att mark frigörs för framtida gruvdrift, genom ansvarsfulla och trygga lösningar, för att skapa och bibehålla goda relationer... Visa mer
Om företaget
LKAB Fastigheter AB är ett helägt dotterbolag till LKAB. LKAB Fastigheter tillgodoser behovet av attraktiva bostadsområden och lokaler för LKAB-anställda, privatpersoner och företag på LKAB:s verksamhetsorter i Norrbotten. Som en aktiv part i samhällsomvandlingen arbetar vi gemensamt med moderbolaget för att säkerställa att mark frigörs för framtida gruvdrift, genom ansvarsfulla och trygga lösningar, för att skapa och bibehålla goda relationer med våra hyresgäster.
Kontoret i Gällivare har idag fyra fast anställda tjänstemän som ansvarar för uthyrning och förvaltning av bolagets bostäder och lokaler på orten. Alla har egna ansvarsområden men stöttar även dagligen varandra i olika frågeställningar.
Om tjänsten
Vi söker en sommarvikarierande koordinator till kundmottagningen hos LKAB Fastigheter i Gällivare.
I rollen ingår mycket kontakt med våra kunder, mottagande av felanmälningar och fördelning av arbetsorder både till egen personal samt till entreprenörer. Även en del fakturakontering och upprättande av faktureringsunderlag kommer ingå i dina arbetsuppgifter.
Du kommer jobba i nära samarbete med övrig personal på vår arbetsplats och får stöttning av dina mer erfarna kollegor.
Dina kvalifikationer
Vi söker dig som är serviceinriktad, strukturerad och har lätt för att samarbeta med andra. Du behöver även ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska.
Tjänsten kräver B-körkort och gymnasial utbildning med godkända slutbetyg.
Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.
Engagemang, Nytänkande och Ansvar är viktiga ledord för dig i ditt dagliga arbete. Hos oss på LKAB är det viktigt att ha ett inkluderande klimat där alla känner sig välkomna och vi ser fram emot de nya tankar, idéer och synsätt som du har med dig.
Vi erbjuder
Ett jobb i en högteknologisk, internationell mineralkoncern med storskalig verksamhet på en global, konkurrensutsatt marknad. Vi kan erbjuda del i företagets belöningssystem, förmåner som studiestöd och tandvård, friskvård med möjlighet till varierande aktiviteter inom malmfälten samt andra aktiviteter inom LKAB:s föreningar inom exempelvis friluftsliv eller konst.
Övrig information
Välkommen in med din ansökan innehållande CV och personligt brev senast 3 juni 2022.
Vi ser gärna att vår sommarvikarie kan arbeta från 13 juni till och med 22 augusti.
För mer information om tjänsten vänligen kontakta Fastighetschef Erik Karlsson, 072-245 65 57 eller [email protected]
Inför rekryteringsarbetet har LKAB tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Fackliga kontakter:
Malmberget/Luleå
Unionen Södra - Per Ola Eriksson, 0920-38076
SACO-klubben Södra - Annika Taavoniku, 0970-79532
Ledarna Södra – Annica Kaati 0970-76765


LKAB är en internationell gruv- och mineralkoncern som erbjuder hållbara järnmalms-, mineral- och specialprodukter. Vi leder omställningen av järn- och stålindustrin och vår plan är att utveckla koldioxidfria processer och produkter fram till år 2045. Sedan 1890 har vi utvecklats genom unika innovationer och tekniklösningar och drivs framåt av mer än 4 500 medarbetare i 12 länder. LKAB-koncernen omsatte cirka 49 miljarder kronor år 2021. www.lkab.com Visa mindre

Night shift Customer Service Support in sunny Cyprus! Start 14th June

Ansök    Maj 10    Sitel Sweden AB    Kundtjänstmedarbetare
Are you a night owl? As we have the opportunity for you to work during the night and have your daytimes free. Do you want to work for 7 days and then enjoy 7 days off in the sun? Or are you looking for a new adventure in a sunny country where will have the time to explore and enjoy the island and all it’s 330 days of sun? Do you want to develop both personally and professionally? Then you will be glad to hear that we, at SITEL Cyprus are currently looking ... Visa mer
Are you a night owl? As we have the opportunity for you to work during the night and have your daytimes free. Do you want to work for 7 days and then enjoy 7 days off in the sun? Or are you looking for a new adventure in a sunny country where will have the time to explore and enjoy the island and all it’s 330 days of sun? Do you want to develop both personally and professionally? Then you will be glad to hear that we, at SITEL Cyprus are currently looking for Swedish Customer Service Agents to work the night shift.
We hope that you would like to work for a multinational company in an international environment with colleagues and clients from all over the world!
About the position:?
In this position you will be working as a Swedish speaking customer service agent for one of our clients, who is a rapidly growing international company within e-finance. Your job will consist of helping customers both via Chat and Mail with questions about invoices, refunding and general support. The most important task however is to give the customer a great experience and leave them with a positive feeling. Just to be clear, you will not be doing any sales. This is a night shift role, meaning one would work 1 week night shift and have the following week off. More details to come!
For this position we offer you:
Competitive fixed monthly salary
Paid training
Performance bonus
20% extra on your hourly salary
Special discounts and offers?with local restaurants, cafes, gyms and many more?

As we want you to have the best conditions to thrive and succeed with us at SITEL we will also provide:
Career development opportunities?
Modern, newly renovated and centrally located office
An international working environment
Help with local administration such as opening a bank account and immigration forms
Monthly SITEL activity day (exploring Cyprus)
Support from Team leader, HR and great colleagues!

Qualifications
To be successful in this job you must have:
Native Swedish?language skills in both speaking and writing, conversational English skills
Want to work with customer service
Good computer skills
Independent individual who works best at night
If you have previous experience in customer service or service in general we think that’s great, but it’s not a requirement for you to apply.

To thrive in this role and work environment you also have good communicational skills, the ability to multitask, night owl and see yourself as a team player who want to develop yourself.
We hope that you would like to work for a multinational company in an international environment with colleagues and clients from all over the world!

Join Our Multicultural team now, send in your application already today as spots fill quickly! Visa mindre

# Sale Service Agent - Fast Lön!

. Vilka är vi? Mobiloperatören Bara Telecom AB är en uppstickare på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker antingen på kontor om de finns plats alternativt hemifrån-distans med i samma systemet och på samma sätt som de på kontoret. Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag... Visa mer
.

Vilka är vi?


Mobiloperatören Bara Telecom AB är en uppstickare på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker antingen på kontor om de finns plats alternativt hemifrån-distans med i samma systemet och på samma sätt som de på kontoret. Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser. 
 
Vi söker dig som:
- Kan flytande svenska i tal och skrift.
- Har en positiv inställning.
- Har höga ambitioner.
- Älskar utmaningar.
- Brinner för att jobba med människor
- Har egen dator och headset
 
Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål. 
 
Vi erbjuder: 
 
- Produkt- & säljutbildning (Via Skype)
- Personlig coachning (Via Skype)
- Start omgående
- Tävlingar och roliga aktiviteter
- Arbetstider 9.00-17.00 Mån-Fre 
- Hög ersättning

Intervjuer sker löpande via telefon Visa mindre

Telenor Kundtjänstmedarbetare till Solsäkra Cypern Start 2 Maj!

Ansök    Mar 21    Sitel Sweden AB    Kundtjänstmedarbetare
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern! Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillb... Visa mer
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen
I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, fakturor eller tekniska problem. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsupfterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Administrera kring kundrelaterade ärenden
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade moderna lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.

SITEL Cyprus är vårt multinationella kontor i Larnaca. Kontoret är modernt och präglas av en värme, gemenskap och vinnaranda bland våra ca 550 kollegor. På kontoret finns det agenter från bland annat Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.
Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Halima Iman, [email protected]
Information om tjänsten:
Start: 2:a Maj 2022
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader. Visa mindre

Svensktalande kundtjänstmedarbetare till soliga Cypern med Start Juni

Ansök    Apr 13    Sitel Sweden AB    Kundtjänstmedarbetare
Letar du efter en förändring? Eller letar du efter ett nytt äventyr? Vill du utvecklas både personligt och professionellt? Då?har vi den perfekta rollen för dig!? Om tjänsten:? I denna tjänst kommer du att arbeta som kundtjänstmedarbetare?för en av våra kunder inom flygbranschen. Ditt jobb kommer att bestå av att hjälpa kunder både via telefon och mail och allmän support. Den viktigaste uppgiften är att ge kunden en bra upplevelse och lämna dem med en po... Visa mer
Letar du efter en förändring? Eller letar du efter ett nytt äventyr? Vill du utvecklas både personligt och professionellt? Då?har vi den perfekta rollen för dig!?
Om tjänsten:?
I denna tjänst kommer du att arbeta som kundtjänstmedarbetare?för en av våra kunder inom flygbranschen. Ditt jobb kommer att bestå av att hjälpa kunder både via telefon och mail och allmän support. Den viktigaste uppgiften är att ge kunden en bra upplevelse och lämna dem med en positiv känsla. Ingen försäljning ingår i denna rollen.?
För denna tjänst erbjuder vi dig:?
Fast månadslön?
Prestandad?bonus?
Betald utbildning och introduktion?
Specialrabatter och erbjudanden för lokala restauranger, kaféer, gym och mycket mer.?

Då vi vill att du ska ha de bästa förutsättningarna för att trivas och lyckas hos oss kommer vi även att tillhandahålla:?
Utvecklingsmöjligheter?
Modernt, nyrenoverat och centralt beläget kontor?
En internationell arbetsmiljö?
Hjälp med?all?administration som att öppna ett bankkonto och?migration?
Månatlig aktivitetsdagar?(utforska Cypern)?
Stöd från Teamledare, HR och fantastiska kollegor!?

?
Kvalifikationer?
För att lyckas i detta jobb?behöver du:?
Tala Svenska & Engelska flytande och i skrift?
Vill arbeta med kundtjänst?
God datorvana?
Rent Belastningsregister
Om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller service?är det meriterande.?

För att trivas i denna roll och arbetsmiljö har du även god kommunikationsförmåga, förmåga att multitaska och se dig själv som en lagspelare som vill utveckla dig själv.?
Vi hoppas att du?vill?arbeta för ett multinationellt företag i en internationell miljö med kollegor och kunder från hela världen!?

Låter detta intressant för dig??
Gå med i vårt mångkulturella team nu! Maila rekryteringsteamet på [email protected]?för mer info för intresset är stort och tjänsterna fylls snabbt. .?
Fakta kring tjänsten:?
Startdatum:?Juni
Plats:?Larnaca Cypern?
Anställningsform:?Heltid,?provanställning 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning. Visa mindre

Home based Finsktalande kundservicemedarbetare till American Express

Är du finsktalande och vill göra karriär på ett välkänt kreditkortsföretag? Vill du arbeta home based samtidigt som du levererar toppklassig service och dessutom få värdefull inblick i hur det är att jobba inom ett världsomspännande företag? Då ska du inte missa denna chans att få utvecklas både professionellt och personligt. Ta chansen och vässa ditt CV ytterligare, urval sker löpande. OM TJÄNSTEN Academic Work söker för American Express räkning en fins... Visa mer
Är du finsktalande och vill göra karriär på ett välkänt kreditkortsföretag? Vill du arbeta home based samtidigt som du levererar toppklassig service och dessutom få värdefull inblick i hur det är att jobba inom ett världsomspännande företag? Då ska du inte missa denna chans att få utvecklas både professionellt och personligt. Ta chansen och vässa ditt CV ytterligare, urval sker löpande.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för American Express räkning en finsktalande kundservicemedarbetare med stort servicefokus. Tjänsten är Home Based och innebär att du kan bo och jobba från var som helst i Sverige. American Express ordnar ett hembesök med ergonomispecialistför att kontrollera att ergonomikrav uppfylls i hemmakontoret. Utöver det står American Express för nödvändig kontorsutrustning, brandsläckare/brandfilt samt månadskostnaden för internet till hemmet. Arbetstiden är förlagd under kontorstider 8-17 eller 8-16 (38h/v). Ditt team består av sju kollegor och du kommer hantera den finska marknaden. Viktigt att du är flytande i både tal och skrift i det finska språket, samt har goda kunskaper i svenska och engelska. Detta då det används i det dagliga arbetet.

Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med goda chanser till förlängning eller överrektytering, förutsatt att alla parter är nöjda.

Du erbjuds


* Möjligheten att vara en del av ett globalt företag
* Hembesök med ergonomispecialist samt nödvändig kontorsutrustning, brandsläckare/brandfilt samt månadskostnad för internet till hemmet
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner under hela uppdraget


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som finsktalande kundservicemedarbetare är du första kontakten med företaget på så sätt har du en nyckelroll inom American Express. Du kommer att hantera inkommande samtal över telefon samt hantera olika ärenden gällande American Express-kortet.

Det kan till exempel vara att:


* Ta emot och svara på frågor om saldo
* Hantera fakturafrågor
* Hantera reklammation på debiteringar


Du kommer att få en gedigen introduktion och medsittning för att senare arbeta för att nå företagets högt uppsatta mål.

Utvecklingsmöjligheter: Du får chansen att utvecklas både professionellt och personligt, i rollen får du kontinuerlig coaching för att lyckas på bäst sätt. Du får med dig erfarenhet från ett av världens mest respekterade varumärken och skriftliga rekommendationer vid avslutat konsultuppdrag.

VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar det finska språket på modersmålsnivå i både tal och skritft
- Har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i både tal och skrift

Det ses meriterande om du:


* Har tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta med kundtjänst och använt telefon som främsta arbetsverktyg
* Har tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta på bank eller med kreditkort
* Har erfarenhet av finansiella tjänster och produkter


Som person är du engagerad med en "can do"-attityd och gillar att arbeta i högt tempo. Du är lyhörd, empatisk och resultatinriktad. Vidare är du lösningsorienterad och drivs av att leverera toppklassig service.

Övrig information


* Start: Omgående, enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, 6 månader med goda chans till förlängning eller överrekrytering
* Placering: Remote/Homebased


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och American Express önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
American Express är ett globalt företag etablerat i över 130 länder som erbjuder sina kunder privata kontokort, företagskort, finansiella tjänster och resebyrå. Visa mindre

Kundtjänstassistent, sommarvikariat Kiruna sjukhus

För att trivas som kundtjänstassistent bör du tycka om ett högt tempo med variation, ha ett genuint intresse för kundservice och trivas med många kontaktytor. Vi söker Vi söker dig som har avslutat gymnasiet. Du ska behärska svenska i tal och skrift och ha god datorvana. Erfarenhet av att arbeta med lagerhållning och kundbemötande är meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är självgående, flexibel, strukturerad och serviceinrik... Visa mer
För att trivas som kundtjänstassistent bör du tycka om ett högt tempo med variation, ha ett genuint intresse för kundservice och trivas med många kontaktytor.

Vi söker
Vi söker dig som har avslutat gymnasiet. Du ska behärska svenska i tal och skrift och ha god datorvana. Erfarenhet av att arbeta med lagerhållning och kundbemötande är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är självgående, flexibel, strukturerad och serviceinriktad. Det är meriterande om du är mogen och har god samarbetsförmåga.

Det här får du arbeta med
Som kundtjänstassistent är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ansvara för lagerhållningen av det lokala hjälpmedelsförrådet, ge service till de kunder som besöker vår verksamhet samt hantera ärenden i vårt ärendehanteringssystem. 
Hjälpmedelsverksamheten har som uppdrag tillhandahålla en god och effektiv hjälpmedelsförsörjning genom att patienterna på lika villkor får tillgång till funktionellt fullgoda hjälpmedel i hela länet. Samarbetet kring hjälpmedelsfrågorna ska också ge en effektiv hjälpmedelsförsörjning av god kvalité.

Det här erbjuder vi dig
- Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård
- Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag
- Länk till våra förmåner
- Tillgång till ett nätverk inom hjälpmedelsområdet
Information om tjänsten
Vikariat under sommarperioden 2022, heltid, dagtid. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare till Kiruna

Ansök    Mar 18    Randstad AB    Kundtjänstmedarbetare
Arbetsbeskrivning Har du kanske tidigare erfarenheter av arbete inom kundtjänst och van att ha telefon och e-post som dina "verktyg"? Vi letar efter dig som är kommunikativ och gillar att arbeta administrativt. Vi på Randstad söker nu en kundtjänstmedarbetare till en av våra kunder i Kiruna!  Är det du? Sök då tjänsten, redan idag!  Ansvarsområden Du kommer tillsammans med dina kollegor svara för att leverera kundservice i absolut världsklass.  I rollen ... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Har du kanske tidigare erfarenheter av arbete inom kundtjänst och van att ha telefon och e-post som dina "verktyg"? Vi letar efter dig som är kommunikativ och gillar att arbeta administrativt. Vi på Randstad söker nu en kundtjänstmedarbetare till en av våra kunder i Kiruna!  Är det du? Sök då tjänsten, redan idag! 

Ansvarsområden
Du kommer tillsammans med dina kollegor svara för att leverera kundservice i absolut världsklass. 

I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvara du för att hjälpa kunder med diverse ärenden i kundtjänst via mail, telefon och chatt, tjänsten innefattar även viss administration. Du kommer att vara ansiktet utåt och har en viktig roll för kontoret och våra kunder. Du blir en del av ett affärsinriktat gäng där du kommer ha möjlighet att utveckla din kompetens och ditt affärsmannaskap.

Med rätt inställning och engagemang erbjuder tjänsten dig goda möjligheter till att både bredda och fördjupa ditt kunnande för din fortsatta utveckling. Vi jobbar självklart med handlingsplaner och tät uppföljning för att du ska utvecklas i din karriär.

Arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag, vi ställer oss öppna för både dig som vill arbeta heltid över tid, men även sommarjobbare under perioden juni-augusti. 

Kvalifikationer
För att trivas och blomstra i denna roll bör du passa in på följande:
 Avklarad gymnasieexamen
 En van datoranvändare 
 God kommunikativ förmåga i svenska, tal och skrift.
 Meriterande om du har arbetat inom kundtjänst och/eller administration.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse. Vi värdesätter att du tar egna initiativ, har stort engagemang i ditt arbete och är en lagspelare som hjälper till att bidra till den positiva anda som finns på kontoret. Du är flexibel, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling samt har ett sinne för ordning och reda. 

Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan senast 2022-04-10 , urval och intervjuer kommer ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan annonseringstidens slut så stämmer din profil in på beskrivningen ovan - tveka inte att komma in med din ansökan, vi ser fram emot att prata mer med dig!

För frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare: Linn Näswall, [email protected]



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward. Visa mindre

Telenor Kundtjänstmedarbetare till Solsäkra Cypern Start 4 April!

Ansök    Feb 19    Sitel Sweden AB    Kundtjänstmedarbetare
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern! Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillb... Visa mer
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen
I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, fakturor eller tekniska problem. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsupfterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Administrera kring kundrelaterade ärenden
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade moderna lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.

SITEL Cyprus är vårt multinationella kontor i Larnaca. Kontoret är modernt och präglas av en värme, gemenskap och vinnaranda bland våra ca 550 kollegor. På kontoret finns det agenter från bland annat Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.
Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Halima Iman, [email protected]
Information om tjänsten:
Start: 4:e April 2022
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader. Visa mindre

Kundtjänsthandläggare

Ansök    Sep 14    Kiruna kommun    Kundtjänstmedarbetare
I Kiruna kan du uppleva allt från storslagen fjällvärld till ett spännande kulturliv, från midnattssol till norrsken, från snöfyllda vintrar till ljusfyllda somrar. Kiruna kommun är Sveriges nordligaste stad som vi nu flyttar på. Kiruna befinner sig därmed i ett spännande läge och framtidstron är stor. Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och vi söker dig som vill vara med och bidra till att Kiruna kommuns verksamheter håller en hög kvalitet med invå... Visa mer
I Kiruna kan du uppleva allt från storslagen fjällvärld till ett spännande kulturliv, från midnattssol till norrsken, från snöfyllda vintrar till ljusfyllda somrar. Kiruna kommun är Sveriges nordligaste stad som vi nu flyttar på. Kiruna befinner sig därmed i ett spännande läge och framtidstron är stor.

Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och vi söker dig som vill vara med och bidra till att Kiruna kommuns verksamheter håller en hög kvalitet med invånarna i fokus. Vi är varandras arbetsmiljö och vi strävar efter ett klimat som präglas av vår värdegrund RASK där respekt, ansvar och samverkan i Kiruna kommun är ledorden.

Har du erfarenhet av att arbeta i kundtjänst, kundserviceyrke eller kanske med kommunikation, event och arrangemang?

Är du van att ta fram underlag för beslut, hanterar officepaketet och andra stödsystem i normala administrativa uppdrag inom ekonomi eller projektadministration? Beskriver du dig dessutom som serviceinriktad, engagerad och lyhörd, då har vi ett intressant uppdrag för dig.

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker en kundtjänsthandläggare med en utåtriktad profil till vår verksamhet Kiruna stadshus, med särskild inriktning mot utveckling av kundtjänsten mot både besökare och övriga förvaltningar.

En självklarhet i dina och övrigas arbetsuppgifter är att gemensamt bidra till utveckling av arbetet i gruppen, att skapa förutsättningar för att tillsammans göra ett bra jobb där alla trivs i en kultur med högt i tak.

Förutom att axla ett värdskap i huset ska du arbeta i vårt växelsystem, kunna täcka upp vid arbetstoppar eller andra behov som kan uppstå under året.

KVALIFIKATIONER
Som person är du lugn, lyhörd och har en god kommunikativ förmåga. Du har hög social kompetens och en öppen och lösningsorienterad attityd och har erfarenhet från att jobba självständigt och driva utvecklingsarbete.

Du har lägst gymnasial utbildning inom ett samhällsvetenskapligt ämne, eller inom ett område som vi bedömer lämplig. Att du har god datorvana är ett krav.

Du har en god kunskap om den kommunala organisationen för att kunna leda arbetet med att bygga upp en professionell kundtjänst som motsvarar krav på en god service och hög tillgänglighet för kunder och besökare.

Tempot kan från tid till annan vara ganska högt beroende på säsong. Det är därför viktigt att du är tydlig och har god struktur och ordning på ditt arbete, god samarbetsförmåga och kan hålla flera bollar i luften för att kunna hålla en hög servicenivå mot våra kunder. Vi kommer att fästa stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Kiruna stadshus är en viktig målpunkt i det internationella besöksmålet Kiruna. Förutom att du behöver behärska det svenska språket i tal och skrift är det också meriterande med goda språkkunskaper i engelska i både tal och skrift och i något eller några av våra nationella minoritetsspråk samiska, finska och meänkieli.

ÖVRIGT
För att arbeta hos oss ska du dela Kiruna kommuns gemensamma värdegrund där respekt, ansvar och samverkan är ledorden.

Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö och stimulerande arbetsuppgifter och att du som medarbetare får en god balans mellan arbete och fritid.

Vi har många olika förmåner så som fri-friskvård där du som medarbetare kan träna kostnadsfritt på olika träningsanläggningar, vi har stugor i fjällen som du kan hyra, vi erbjuder möjlighet att löneväxla till lediga dagar.

Vi strävar efter jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Kiruna kommun ser heltid som en rättighet deltid som en möjlighet. Det är meriterande om du har kunskaper i finska, samiska och/eller meänkieli då Kiruna kommun är förvaltningsområde för dessa språk.

Kiruna kommun har gjort medieval för denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. Visa mindre

Bilbolaget söker Bildelsman till Servicecenter i Kiruna

Bilbolaget har funnits sedan 1932 och verkar inom en rad olika områden inom bilägande. Vi är Norrlands ledande återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia, Ford samt begagnat och säljer totalt 10 000 bilar. Vi säljer personbilar och transportbilar, har hyrbilsverksamhet, verkstad, däckhotell, erbjuder tankning och tvätt samt har välsorterade bildelsbutiker. Bilbolaget har ca 475 medarbetare och finns på 14 orter i Norra Sverige. Vi strävar efter att vara en ar... Visa mer
Bilbolaget har funnits sedan 1932 och verkar inom en rad olika områden inom bilägande. Vi är Norrlands ledande återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia, Ford samt begagnat och säljer totalt 10 000 bilar. Vi säljer personbilar och transportbilar, har hyrbilsverksamhet, verkstad, däckhotell, erbjuder tankning och tvätt samt har välsorterade bildelsbutiker. Bilbolaget har ca 475 medarbetare och finns på 14 orter i Norra Sverige. Vi strävar efter att vara en arbetsplats som kännetecknas av omtanke, tillgänglighet och kompetens. Varmt välkommen att söka för att bli en del av vår familj!




Bilbolaget i Kiruna söker en engagerad medarbetare till tjänsten som Bildelsman i Servicecenter!

I rollen som Bildelsman består dina arbetsuppgifter främst av att:

- Plocka reservdelar mot verkstad
- Kontrollera följesedlar samt begagnade bildelar
- Hålla ordning och reda på lagret
- Försäljning reservdelar över disk och telefon
- Uppackning av inkommande gods

Vi arbetar i en flexibel organisation vilket innebär att även andra uppgifter kan vara aktuella.

Vi söker dig som är en positiv, öppen och driven person med sinne för ordning och reda. Du är initiativtagande och uppskattar att den ena dagen inte är den andra lik. Utöver det har du god kommunikationsförmåga, kvalitetsmedvetenhet och känner dig trygg med kundservice, såväl externt som internt. Vi ser gärna att du har erfarenhet från branschen och att du har goda system- och datorkunskaper samt att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Körkort är nödvändigt.

Vad kan vi erbjuda dig?
Som tillsvidareanställd hos oss tar du del av Årsringen som är ett vinstandelssystem för avsättning till pension. Vi erbjuder även andra förmåner som till exempel hobbykvällar. 

Bilbolaget strävar efter jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund.

Ansökan
Vi tillämpar sex månaders provanställning. Ansökan sker löpande med urval och intervjuer.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Servicemarknadschef Krister Kuoppa 0980-398429. 

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Medarbetare

Till vår butik i Kiruna söker vi nu en MEDARBETARE Om verksamheten NKV Kontorsvaror har sedan 1975 jobbat med försäljning av kontorsmateriel, möbler/inredning, trycksaker, städ/kem mm. Våra ledord är KUNNIG, PÅLITLIG OCH ÖDMJUK. Vi finns idag med egna enheter från Kiruna i norr till Solna i söder. 8 st till antalet. Om tjänsten Arbetsuppgifterna består bl.a. av försäljning i butik, lagerarbete, utkörning av ordrar, enklare montering av kontorsmöbler mm. Vi... Visa mer
Till vår butik i Kiruna söker vi nu en
MEDARBETARE
Om verksamheten
NKV Kontorsvaror har sedan 1975 jobbat med försäljning av kontorsmateriel, möbler/inredning, trycksaker, städ/kem mm. Våra ledord är KUNNIG, PÅLITLIG OCH ÖDMJUK. Vi finns idag med egna enheter från Kiruna i norr till Solna i söder. 8 st till antalet.
Om tjänsten
Arbetsuppgifterna består bl.a. av försäljning i butik, lagerarbete, utkörning av ordrar, enklare montering av kontorsmöbler mm. Vi ser gärna att du har någon typ av erfarenhet från liknande arbetsuppgifter men det är din karaktär och personlighet som är avgörande. Personen vi söker skall vara en strukturerad mångsysslare. Noggrann och serviceinriktad. Du skall ha en god samarbetsförmåga och vara van vid att ”hålla många bollar i luften” då dina arbetsuppgifter kommer att vara mycket varierande. Du är helt orädd för att kavla upp ärmarna och ta i. Är detta du?
Vi kräver fullgjord grundskola och gymnasium.
Heltid tillsvidareanställning med fast lön enligt ök. Deltid kan diskuteras.
Om du har frågor om tjänsten ring marknadsområdeschef Fredrik Gillström på tel 070-5311055.
Vi behandlar ansökningarna löpande och välkomnar ditt CV med personligt brev, CV och skolbetyg och 2 referenser som skall vara oss tillhanda senast 20210921. Så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi lägger vikt vid fullständiga ansökningar.
Maila ansökan till: [email protected] Märk ansökan i rubrikraden med ”Medarbetare Kiruna”. Visa mindre

Kundrådgivare, timanställning deltid Kiruna

Ansök    Jun 29    Nordea Bank AB    Kundtjänstmedarbetare
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate –by being a strong and personal financial partner. Job ID: 1711  Job Country: Sweden  Job City: Kiruna  Till Kiruna, söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig servic... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate –by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 1711 
Job Country: Sweden 
Job City: Kiruna 

Till Kiruna, söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.

Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst det passar dem.

Välkommen till ett litet team med stort hjärta för vår lokala marknad Malmfälten med omnejd! På kontoret i Kiruna är vi ett glatt sammansvetsat gäng på sju personer som i olika roller jobbar med rådgivning till privatpersoner.


Om tjänsten

Som Kundrådgivare är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser, underlätta för kunder och hitta affärsmöjligheter. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler.  Kunderna möter du både digitalt och fysiskt på kontoret. Omfattningen på tjänsten är behovsstyrt och du arbetar vissa veckor mer och andra veckor mindre. Du har själv stor möjlighet att styra ditt schema. Tillträde är så snart som möjligt efter överenskommelse.

Dina fokusområden blir att:

* Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt. 
* Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på hitta sälj- och servicemöjligheter i kundsamtalet, och vid behov säkerställa att kunden får träffa Privatrådgivare eller Företagsrådgivare för att bidra till långsiktiga kundrelationer.
* Utifrån kundernas behov aktivt se till att de erbjuds våra olika tjänster, produkter och kanaler.


Tjänsten är placerad i Kiruna.

Vem du är

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
Du:
* Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor.
* Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
* Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat.
Tar stort eget ansvar för ditt arbete då du så småningom kommer att jobba självständigt.

Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och är Swedsec-licensierad. Du har mycket goda kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.

Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!

Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 08/06/2021. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Martin Agronius.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Endast för kandidater i Sverige -för facklig information, kontakta Finansförbundet på [email protected] eller SACO på [email protected] Visa mindre

Medarbetare

Till vår butik i Kiruna söker vi nu en MEDARBETARE Om verksamheten NKV Kontorsvaror har sedan 1975 jobbat med försäljning av kontorsmateriel, möbler/inredning, trycksaker, städ/kem mm. Våra ledord är KUNNIG, PÅLITLIG OCH ÖDMJUK. Vi finns idag med egna enheter från Kiruna i norr till Solna i söder. 8 st till antalet. Om tjänsten Arbetsuppgifterna består bl.a. av försäljning i butik, lagerarbete, utkörning av ordrar, montering av kontorsmöbler mm. Vi ser gär... Visa mer
Till vår butik i Kiruna söker vi nu en
MEDARBETARE
Om verksamheten
NKV Kontorsvaror har sedan 1975 jobbat med försäljning av kontorsmateriel, möbler/inredning, trycksaker, städ/kem mm. Våra ledord är KUNNIG, PÅLITLIG OCH ÖDMJUK. Vi finns idag med egna enheter från Kiruna i norr till Solna i söder. 8 st till antalet.
Om tjänsten
Arbetsuppgifterna består bl.a. av försäljning i butik, lagerarbete, utkörning av ordrar, montering av kontorsmöbler mm. Vi ser gärna att du har någon typ av erfarenhet från liknande arbetsuppgifter men det är din karaktär och personlighet som är avgörande. Personen vi söker skall vara en strukturerad mångsysslare. Noggrann och serviceinriktad. Du skall ha en god samarbetsförmåga och vara van vid att ”hålla många bollar i luften” då dina arbetsuppgifter kommer att vara mycket varierande. Du är händig samt helt orädd för att kavla upp ärmarna och ta i. Är detta du?
Vi kräver fullgjord grundskola och gymnasium.
Heltid tillsvidareanställning med fast lön enligt ök. Deltid kan diskuteras.
Om du har frågor om tjänsten ring enhetschef Lennart Marklund på tel 0980-68482 eller marknadsområdeschef Fredrik Gillström på tel 070-5311055.
Vi behandlar ansökningarna löpande och välkomnar ditt CV med personligt brev, foto samt meritförteckning, skolbetyg och referenser som skall vara oss tillhanda senast 20210620. Så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Maila ansökan till: [email protected] Märk ansökan i rubrikraden med ”Medarbetare Kiruna”. Visa mindre

Airport Officer vintersäsong 2021/22

Ansök    Jul 8    Swedavia AB    Kundtjänstmedarbetare
Vi söker nu sex Airport Officers vars huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara lastning och lossning av bagage och frakt, fälthållning samt arbete i säkerhetskontroll och/eller expeditionstjänst. Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete på en unik arbetsplats med flygpuls och atmosfär.  Kiruna flygplats är en dynamisk flygplats, vi arbetar med kontinuerliga förbättringar för att vara en del av framtidens flygplats och bidra till Kirunas tillväxt... Visa mer
Vi söker nu sex Airport Officers vars huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara lastning och lossning av bagage och frakt, fälthållning samt arbete i säkerhetskontroll och/eller expeditionstjänst.
Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete på en unik arbetsplats med flygpuls och atmosfär.  Kiruna flygplats är en dynamisk flygplats, vi arbetar med kontinuerliga förbättringar för att vara en del av framtidens flygplats och bidra till Kirunas tillväxt.
Dina arbetsuppgifter
Initialt kommer du som Airport Officer arbeta inom ramp- och fältverksamheten eller inom verksamheten för säkerhetskontroll och expeditionstjänst, men på sikt är tanken att du ska kunna arbeta gränsöverskridande i enlighet med Basic Airport.
Din profil
Dina personliga egenskaper är viktiga för oss och vi värdesätter att du är lyhörd för verksamhetens behov, van att ta eget ansvar samt har förmåga att ta initiativ. Du är bra på att planera, har ett strukturerat arbetssätt och har lätt för att samarbeta med andra. Du trivs i mötet med människor och ser service som ett naturligt inslag i ditt arbete.
Du har god fysik för arbetet innebär en del tunga lyft. Du får gärna ha erfarenhet av entreprenadfordon. Vi ser även att du har erfarenhet av arbete i servicesektorn med kundbemötande.
Svenska och engelska i tal och skrift. Körkort B är ett krav och meriterande med C körkort.
Att arbeta på Swedavia

Vi är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är här resan börjar. Swedavia vill göra mötet mellan människor enkelt och vi vill göra stora avstånd små. Vi bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via våra flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Vi vill att människor ska flyga med gott samvete och därför tar vi sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva klimatsmarta flygplatser.  
Hos oss kommer du att få arbeta tillsammans med dina kollegor för våra resenärers bästa.
På vår hemsida: swedavia.se/om-swedavia/lediga-jobb/kan du läsa mer om hur det är att jobba hos oss.

Anställning och kontakt
Anställningsform: tidsbegränsad heltid
Tillträdesdatum: 2021-11-01
Placeringsort: Kiruna Airport
Kontaktuppgifter: Martin Frid Gruppchef 079-0407062   Stefan Samuelsson Gruppchef 010-1094638

För att kunna göra så objektiva bedömningar som möjligt använder vi arbetspsykologiska tester i våra rekryteringar.  Säkerhet har hög prioritet för oss på Swedavia. Vi genomför därför en säkerhetsprövning innan beslut om anställning. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär hittar du på: https://www.sakerhetspolisen.se/sakerhetsskydd/personalsakerhet.html.
I den här rekryteringen har Swedavia redan gjort våra val av annonskanaler och samarbetspartners. Vi undanber oss därför all form av hjälp med rekryteringen från utomstående aktörer.
Välkommen med din ansökan senast 13 augusti 2021. Visa mindre

Handläggare till Kundcenter 1:a linjen - vikariat, Kiruna

Ansök    Feb 26    Lantmäteriet    Kundtjänstmedarbetare
Lantmäteriet är den myndighet som kartlägger Sverige. Till våra uppgifter hör också att registrera och säkra ägandet av alla fastigheter samt hantera deras gränser. Nu söker vi dig som har ett starkt samhällsengagemang. Våra myndighetsgemensamma enheter levererar administrativa tjänster och är ett stöd till Lantmäteriets verksamhetsområden. Här är du med och ser till att vardagen fungerar! Hos oss får du utvecklas i en viktig samhällsfunktion där din kom... Visa mer
Lantmäteriet är den myndighet som kartlägger Sverige. Till våra uppgifter hör också att registrera och säkra ägandet av alla fastigheter samt hantera deras gränser. Nu söker vi dig som har ett starkt samhällsengagemang.

Våra myndighetsgemensamma enheter levererar administrativa tjänster och är ett stöd till Lantmäteriets verksamhetsområden. Här är du med och ser till att vardagen fungerar! Hos oss får du utvecklas i en viktig samhällsfunktion där din kompetens och ditt engagemang är vår främsta resurs.



ARBETSUPPGIFTER
Som handläggare i vårt Kundcenter är du en lagspelare som har som arbetsuppgift att besvara och hantera frågor från allmänheten och våra kunder samt ge information om Lantmäteriets verksamhet, produkter och organisation. Det här innebär att du kommer svara på frågor ur våra offentliga register samt hantera beställningar enligt offentlighetsprincipen. Arbetet innefattar schemalagd arbetstid och du kommer ingå i ett av våra fyra team. Våra kanaler är telefon, mejl, chatt och e-tjänster. Tjänsten är ett vikariat på ca ett år.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har ett brinnande intresse för att finnas tillgänglig och att kunna leverera en god service samt att verka tillsammans med de övriga medarbetarna på Kundcenter.

Vi ser att du har minst gymnasiekompetens och 2 års erfarenhet av kundservice via telefon och mejl.
Du får gärna ha erfarenhet ifrån annan statlig verksamhet vilket vi ser som önskvärt och meriterande. Du har god förmåga att kommunicera såväl skriftligt som muntligt på korrekt svenska. Du talar klart, välformulerat och engagerat i enskilda möten samt i små och stora grupper och du kan även lyssna in andra. Vidare ser vi att du i ditt bemötande är tillmötesgående och visar ett intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera lösningar.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och då vi arbetar i team är det viktigt att du kan arbeta bra tillsammans med andra människor. Du behöver vara lyhörd, lösningsfokuserad och flexibel. Vi vill även att du uttrycker en positiv attityd till ditt arbete, verksamheten och/eller organisationen. Du handlar i enlighet med fattade beslut, verksamhetsplanen, mål, policys och riktlinjer. Då vi arbetar i flera verksamhetssystem så är god datorvana ett krav.

Om du känner att det här är du som person så kan du bli vår nästa kollega här på Lantmäteriets Kundcenter i Kiruna.

ÖVRIGT
På Lantmäteriet förväntar vi oss att alla våra medarbetare agerar på ett professionellt, öppet och engagerat sätt. Det är en självklarhet för oss att arbeta aktivt för jämställdhet och mångfald och vi tar för givet att du delar vår uppfattning.

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om tjänsten besvaras av de kontaktpersoner som anges i annonsen.

Urval sker löpande under ansökningstiden. Visa mindre

Vill du jobba utomlands? Vi söker kundtjänstpersonal till soliga Kreta

Dina arbetsuppgifter Vår kund Teleperformance utökar sitt kontor i soliga Chania på Kreta och söker nu dig som vill ta chansen att jobba utomlands! Du erbjuds: • Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta •Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter • Många interna utvecklingsmöjligheter • Nordiskt management • Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar • En spännande och glädjefy... Visa mer
Dina arbetsuppgifter
Vår kund Teleperformance utökar sitt kontor i soliga Chania på Kreta och söker nu dig som vill ta chansen att jobba utomlands!

Du erbjuds:
• Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta
•Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter
• Många interna utvecklingsmöjligheter
• Nordiskt management
• Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
• En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!

Arbetsuppgifter:
- Inkommande samtal från befintliga kunder
- Nytecknande av abonemang
- Ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder på bästa möjliga sätt!
- Support kring mobiltelefoni, fakturafrågor, tjänster, abonnemang, bredband och TV.
- Merförsäljning, nytecknande av avtal, kampanjer och andra erbjudanden till Telias kunder.

Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.
Detta är en direktrekrytering och du blir anställd hos Teleperformance.
Sök tjänsten redan nu då vi intervjuar löpande.


Din profil
För att trivas i tjänsten tror vi du gillar serviceyrken med fokus på kommunikation och att du gillar ett högt tempo. Din sociala personlighet och driv är det som värdesätts och för rätt person kan du utvecklas vidare inom företaget.

Vi tror att du har arbetat med försäljning eller inom serviceyrket tidigare. Du har lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd. Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och vill få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och redo för att utmanas.

Du har 3-årig gymnasiekompetens. Krav på svenska och engelska i tal och skrift. Du behöver dessutom vara svensk medborgare.

Om företaget
SÖK TJÄNSTEN: Märk din ansökan med "Kundsupport Kreta"
Mailadress: [email protected]

Vi använder oss ej av länken nedan.

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg, Stockholm och Malmö och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se Visa mindre

Kundtjänstassistent, sommarvikariat Kiruna sjukhus

För att trivas som kundtjänstassistent bör du tycka om ett högt tempo med variation, ha ett genuint intresse för kundservice och trivas med många kontaktytor. Vi söker Vi söker dig som har avslutat gymnasiet. Du ska behärska svenska i tal och skrift och ha god datorvana. Erfarenhet av att arbeta med lagerhållning och kundbemötande är meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är självgående, flexibel, strukturerad och serviceinrik... Visa mer
För att trivas som kundtjänstassistent bör du tycka om ett högt tempo med variation, ha ett genuint intresse för kundservice och trivas med många kontaktytor.

Vi söker
Vi söker dig som har avslutat gymnasiet. Du ska behärska svenska i tal och skrift och ha god datorvana. Erfarenhet av att arbeta med lagerhållning och kundbemötande är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är självgående, flexibel, strukturerad och serviceinriktad. Det är meriterande om du är mogen och har god samarbetsförmåga.

Det här får du arbeta med
Som kundtjänstassistent är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ansvara för lagerhållningen av det lokala hjälpmedelsförrådet, ge service till de kunder som besöker vår verksamhet samt hantera ärenden i vårt ärendehanteringssystem. 
Länsservice har som uppdrag tillhandahålla en god och effektiv hjälpmedelsförsörjning genom att patienterna på lika villkor får tillgång till funktionellt fullgoda hjälpmedel i hela länet. Samarbetet kring hjälpmedelsfrågorna ska också ge en effektiv hjälpmedelsförsörjning av god kvalité.

Det här erbjuder vi dig
- Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård
- Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag
- Länk till våra förmåner
- Tillgång till ett nätverk inom hjälpmedelsområdet
Information om tjänsten
Vikariat under sommarperioden 2021, heltid, dagtid. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kund- och Medlemsrådgivare

Om oss Vi är en medlemsägd, kooperativ organisation med uppgift att bygga och erbjuda prisvärda bostäder för våra 36 000 medlemmar och även leverera en riktigt bra förvaltning. Vi är den nordligaste av de regionala HSB-föreningarna och verkar från Umeå i söder till Kiruna i norr. Vårt uppdrag är att i samverkan med medlemmarna skapa "Det goda boendet". Våra tydliga värderingar Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan genomsyrar hela vår ver... Visa mer
Om oss

Vi är en medlemsägd, kooperativ organisation med uppgift att bygga och erbjuda prisvärda bostäder för våra 36 000 medlemmar och även leverera en riktigt bra förvaltning. Vi är den nordligaste av de regionala HSB-föreningarna och verkar från Umeå i söder till Kiruna i norr. Vårt uppdrag är att i samverkan med medlemmarna skapa "Det goda boendet". Våra tydliga värderingar Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan genomsyrar hela vår verksamhet. Visionen är att vara den aktör som har det bästa anseendet hos alla våra intressenter när det gäller boendet.

Beskrivning

På vår avdelning Kund- och medlemsservice arbetar 20 stycken kund- och medlemsrådgivare placerade på våra 9 orter. Tillsammans hjälper vi våra kunder som främst är bostadsrättsföreningar samt våra medlemmar. Via telefon, mejl och besök besvarar vi frågor, handlägger och är rådgivande kring avtalshantering, medlemsfrågor och allt som rör "Det goda boendet". Till vårt kontor i Luleå, Skellefteå eller Kiruna söker vi en kund- och medlemsrådgivare med start enligt överenskommelse. Vänligen uppge i ansökan vilken av orterna du är intresserad av. Tjänsten är ett föräldravikariat.

Arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna består av avtalshantering och medlemsfrågor där du tar emot kunden via telefon, digitala kanaler eller besök. Ärendehantering och kontakt med boende och medlemmar är ett stort inslag i det dagliga arbetet. De största inslagen är:

- Rådgivning och service kring HSB Bosparande.
- Service och hantering av hyreslägenheter, bostadsrätter och övriga hyresobjekt
- Förberedelser för våra avisering- och betalärenden.
- Stöd och service i medlemsfrågor.


På sikt ser vi gärna att du tar dig an rollen som HSB-ledamot, dvs. medverkar i en bostadsrättsförenings styrelse. Där stödjer du styrelsen i deras arbete och tillvaratar medlemmarnas intressen. Vi tror att du som söker trivs med förändringar och ser långsiktigt på denna tjänst.

Personliga egenskaper

Arbetet innebär att du arbetar nära kunden och är vårt ansikte utåt. Vi lägger därför stor vikt vid den sociala kompetensen. Du tycker om att hitta lösningar, prova nya saker och är öppen för en intern karriärutveckling. Vi söker dig som sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem. Du kommunicerar tydligt, engagerat och på ett förtroendeingivande sätt samt har intresse och förmåga att hjälpa våra kunder.

Du ska ha förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. Vi förutsätter att du delar våra värderingar och att ditt agerande gentemot medlemmar och kunder utgår ifrån dem.

Kvalifikationer

Då dator och telefon är våra främsta arbetsredskap ser vi att du som söker har god telefon- och datorvana samt god förmåga att lära sig nya system. Har du tidigare arbetat med telefon, chatt eller liknande digitala kontaktvägar ser vi det som meriterande.

Vi erbjuder

Ett stimulerande arbete i en utvecklingsdriven organisation. Hos oss får du arbeta i en dynamisk verksamhet med utgångspunkt i våra grundläggande värderingar: Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan.

Vill du veta mer? Kontakta Teamchef Kund- och medlemsservice Lena Silver tel. 010-3032038 alternativt mail [email protected]

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum som är 19/2. Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Handläggare till Kundcenter 1:a linjen, Kiruna

Ansök    Dec 9    Lantmäteriet    Kundtjänstmedarbetare
Lantmäteriet är den myndighet som kartlägger Sverige. Till våra uppgifter hör också att registrera och säkra ägandet av alla fastigheter samt hantera deras gränser. Nu söker vi dig som har ett starkt samhällsengagemang. På huvudkontoret i Gävle finns våra myndighetsgemensamma enheter som levererar administrativa tjänster och är ett stöd till Lantmäteriets verksamhetsområden. Här är du med och ser till att vardagen fungerar! Hos oss får du utvecklas i en ... Visa mer
Lantmäteriet är den myndighet som kartlägger Sverige. Till våra uppgifter hör också att registrera och säkra ägandet av alla fastigheter samt hantera deras gränser. Nu söker vi dig som har ett starkt samhällsengagemang.

På huvudkontoret i Gävle finns våra myndighetsgemensamma enheter som levererar administrativa tjänster och är ett stöd till Lantmäteriets verksamhetsområden. Här är du med och ser till att vardagen fungerar! Hos oss får du utvecklas i en viktig samhällsfunktion där din kompetens och ditt engagemang är vår främsta resurs.

ARBETSUPPGIFTER
Som handläggare i vårt Kundcenter är du en lagspelare som har som arbetsuppgift att besvara och hantera frågor från allmänheten och våra kunder samt ge information om Lantmäteriets verksamhet, produkter och organisation. Detta innebär att du kommer svara på frågor ur våra offentliga register samt hantera beställningar enligt offentlighetsprincipen. Arbetet innefattar schemalagd arbetstid och du kommer ingå i ett av våra fyra team. Våra kanaler är telefon, mejl, chatt och e-tjänster. Då vi arbetar i flera verksamhetssystem så är god datorvana ett krav.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har ett brinnande intresse för att finnas tillgänglig och att kunna leverera en god service samt att verka tillsammans med de övriga medarbetarna på Kundcenter.

Vi ser att du som minst har gymnasiekompetens och har minst 2 års erfarenhet av kundservice via telefon och e-brev.
Du får gärna ha erfarenhet ifrån annan statlig verksamhet vilket vi ser som önskvärt och meriterande.

Du har god förmåga att kommunicera såväl skriftligt som muntligt på korrekt svenska. Du talar klart, välformulerat och engagerat i enskilda möten samt i små och stora grupper.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och då vi arbetar i team är det viktigt att du kan arbeta bra tillsammans med andra människor. Du behöver vara lyhörd, lösningsfokuserad och flexibel.

Kundkontakterna kräver att du har en god kommunikativ förmåga, där du kan vara tydlig men även kan lyssna in andra. Vidare ser vi att du i ditt bemötande är tillmötesgående och visar ett intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera lösningar.

Vi vill även att du uttrycker en positiv attityd till ditt arbete, verksamheten och/eller organisationen. Du handlar i enlighet med fattade beslut, verksamhetsplanen, mål, policys och riktlinjer.

Om du känner att det här är jag som person så kan du vara vår nästa arbetskamrat här på Lantmäteriets Kundcenter i Kiruna.


ÖVRIGT
På Lantmäteriet förväntar vi oss att alla våra medarbetare agerar på ett professionellt, öppet och engagerat sätt. Det är en självklarhet för oss att arbeta aktivt för jämställdhet och mångfald och vi tar för givet att du delar vår uppfattning.

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om tjänsten besvaras av de kontaktpersoner som anges i annonsen.

Urval sker löpande under ansökningstiden. Visa mindre

God merit i CV och samtidigt samhällsnytta i kampen mot Covid-19

Falcks Omnibus AB är en aktör i Norrbotten verksam inom persontransport. Vi har fått i uppdrag att hjälpa till i kampen mot Covid-19. Det skall vi göra genom att dela ut provtagningsmaterial till personer som besöker oss vid olika platser i Norrbotten. Det finns olika platsannonser för vilka kommuner i Norrbotten som berörs. Arbetsplatsen kommer vara i en arbetsbod i respektive kommun dit personer transporterar sig med bil för att få dessa tester sig t... Visa mer
Falcks Omnibus AB är en aktör i Norrbotten verksam inom persontransport.


Vi har fått i uppdrag att hjälpa till i kampen mot Covid-19.


Det skall vi göra genom att dela ut provtagningsmaterial till personer som besöker oss vid olika platser i Norrbotten. Det finns olika platsannonser för vilka kommuner i Norrbotten som berörs. Arbetsplatsen kommer vara i en arbetsbod i respektive kommun dit personer transporterar sig med bil för att få dessa tester sig tillhanda.


Vi skall även besöka olika orter i närområdet för varje platsanonns med bil och dela ut provtagningsmaterial. Det finns olika platsannonser för olika områden som tjänsten berör. Se övriga platsannonser på Arbetsförmedlingen.


Det är således två olika tjänster där B-kort för bil är ett krav då tjänsten innefattar transporter med bil. För fast personal i arbetsbod är körkort inget krav.


Säkerhet är av yttersta vikt för oss. Vi tillämpar beprövade rutiner från andra orter i Sverige där dessa tester redan sker. All personal får gedigen utbildning. Personerna som får provtagningsmaterialet gör alla tester på sig själva.


Vi söker efter dig som är noggrann , social och ödmjuk inför den viktiga uppgiften som skapar stor nytta för samhället och som kommer rädda liv.


Detta är en god möjlighet att stärka sitt CV med en mycket god merit.


Tjänsterna tillträds löpande och möjlighet att börja arbetet är med kort varsel då projektet skall starta mycket snart.


Tjänsterna är en visstidsanställning på heltid. Projektet är idag planlagt att ske ca 3 månader framöver med god möjlighet till förlängning.


#jobbjustnu Visa mindre

Kontorist sökes till Kauppinen, Jukkasjärvi

Ansök    Sep 10    Poolia Umeå AB    Kundtjänstmedarbetare
Är du strukturerad, noggrann och brinner för att ge ett bra kundbemötande? Då har vi jobbet för dig! Vi söker en erfaren kontorist till vår kund i Kauppinen utanför Jukkasjärvi. Skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande. Om tjänsten I rollen som Kontorist kommer du ansvara för att ge kunder snabb och professionell service via mail, telefon samt på plats på kontoret. Vidare kommer du att: - Ge god service i vanligt förekommande ärenden - ... Visa mer
Är du strukturerad, noggrann och brinner för att ge ett bra kundbemötande? Då har vi jobbet för dig! Vi söker en erfaren kontorist till vår kund i Kauppinen utanför Jukkasjärvi. Skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande.


Om tjänsten
I rollen som Kontorist kommer du ansvara för att ge kunder snabb och professionell service via mail, telefon samt på plats på kontoret.

Vidare kommer du att:
- Ge god service i vanligt förekommande ärenden
- hantera övriga administrativa arbetsuppgifter
- hantera kundsystemet
- posthantering

Du kommer att få utvecklas inom tjänsten och få mer kvalificerade arbetsuppgifter i framtiden.

Start: omgående
Omfattning: heltid

Vem är du?
Du förväntas vara servicemedveten, noggrann och handlingskraftig. Du bör alltid göra det bästa för kunden och är nyfiken att lära dig nya saker. Arbetet ställer höga krav på lyhördhet inför kundens behov och god kommunikationsförmåga i tal och skrift på både svenska och engelska. Du som söker har tidigare erfarenhet utav liknande arbetsuppgifter och är strukturerad och självgående med stor förmåga till eget ansvar.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se. Visa mindre